Teamwork makes the dream work

Vi erbjuder investerare att med en begränsad insats bli delägare i bolag med unika affärsidéer.

Techbolaget Jiroy har tagit fram en marknadsplats som ska samla alla rea-, fynd- och kampanjvaror på en och samma plats. Deras marknadsplats har snabbt blivit Sveriges största reavaruhus på nätet och har redan idag med sig 300 butikskedjor, däribland Media Markt, Åhlens, Cervera, Indiska, Kjell & Company m. fl.

Plattformen bakom www.jiroy.com är en egenutvecklad högteknologisk plattform som har utvecklats under en period på två år. Konsumenter får tillgång till anslutna varumärken och butikskedjors rea-sortiment, där syftet är att förenkla shoppingen och skapa bra affärer. Vilket innebär att konsumenten sparar både tid, energi och pengar. Bolaget har genomfört sin första emission och ska nu initiera fler tillväxtstrategier. Deras vision är att bli den självklara destinationen för rea-shopping.

Jiroy har ingått ett partnerskap med den digitala marknadsföringsbyrån Precis Digital som nu även är delägare. Något som ska ge Jiroy tillgång till spetskompetens inom marknadsföring i bolaget.

Jiroy i Breakit: Jiroy vill samla alla rea-varor på ett och samma ställe: "Vi har kämpat"